Converteste Prospectii Care Au Abandonat Cosul De Cumparaturi Cu Facebook Pixel Si Topcart

Sa zicem ca ai urmatorul caz.

  1. Prospectul adauga in cos produsul tau publicat pe Topcart – adica ajunge pe pagina de comanda
  2. In viata propsectului apare ceva si abandoneaza comanda – inchide pagina, ramane cu pagina deschisa

Cum faci sa recuperezi aceasta tranzactie care era aproape de finalizare? Este clar ca acel prospect a fost foarte interesat de produsul tau.

Iata trei metode:

  1. Topcart ii va trimite automat un email daca si-a completat datele si a pus comanda prin card, dar intre timp s-a razgandit si a inchis. Acel email il va intoarce inapoi la pagina de comanda,
  2. Acel email il primesti si tu si poti seta o automatizare pentru a pune clientul pe un autoresponder de unde sa-i trimit o serie de emailuri
  3. Foloseste-te de Facebook Pixel pentru remarketing/retargeting 

Cum Folosim Facebook Pixel Si Topcart

Pasul 1: Copiaza Codul De Facebook Pixel

Alegi codul daca-l ai deja creat, daca nu il creezi. Apesi pe Set up si copiezi codul de la Manually Install.

Pasul 2: Lipeste (PASTE) Codul In Categoria Topcart

Produse > Listeaza Categorii> Editeaza Categorie > Cod Urmarire

 

Poti ori sa dai PASTE la tot codul ori sa introduci doar id-ul. Daca nu stii ID-ul pixel-ului de Facebook, nu-i nimic! Topcart va extrage id-ul din codul tau automat!

Pasul 3: Creaza O Audienta Facebook 

Creaza o audienta Facebook bazata pe acel URL si ruleaza reclama!

Pentru a crea o audiență personalizată a site-ului web cu funcțiile avansate:

  1. Deschide Audiențe din Administrare reclame.
  2. Apasă pe Creează o audiență și selectează Audiență personalizată.
  3. Apasă pe Trafic pe site-ul web.
  4. Apasă pe Trafic pe site-ul web și selectează Combinație personalizată.
  5. Vezi dacă opțiunea Mod avansat este activată.
  6. Stabilește regulile, incluzând dispozitivele folosite de utilizatori când îți vizitează site-ul web.
  7. Denumește audiența, apoi apasă pe Creează audiența.

Sursa ajutor Facebook (citeste aici daca nu stii exact pasii).

Pasul 4: Creaza Reclama Bazata Pe Acea Audienta

  1. Poti denumi audienta ta: prospecti abandon produsul A
  2. Creaza o reclama pentru audienta. O poti denumi retarget “prospecti abandon produsul A”
  3. Foloste o reclama asemantoare cu cea alaturata:
    • include poza produsului A (de la care nu au abandonat)
    • scrie un text care sa indemne la revenire (finalizeaza acum, oferta expira – daca oferta este limitata)
    • link-ul poate fi unul frumos / mascat, dar care trebuie sa duca direct catre cos – adica direct catre linkul tau de plata Topcart (poti folosi si link direct catre pagina de vanzare – testeaza!)

 

FOARTE IMPORTANT: costul acestor reclame de retargeting/remarketing este foarte mic!

Acum nu vei mai pierde clienti pentru ca-ti inchid pagina din diverse motive. A sunat curierul la usa, ceva intervenit. Motivele de abandon sunt diverse!

Mult succes si spor la vanzari!

 ► Afla mai multe despre Topcart aici

 

Tudor Mateescu este co-fondator TopCart.ro si are peste 10 ani experiență în Internet Marketing, fiind autorul a numeroase cărți și cursuri online care s-au vândut în peste 1257 de exemplare.

Leave a Comment