4 Strategii De Pret Pentru Workshop, Tabere, Sesiuni De Training

Dacă ții un workshop, sau un seminar, sau o tabără, sau un Master Class, vei accesa diverse strategii de marketing de preț.

Unele dintre aceste strategii de marketing de pret sunt:

  • strategia earlybird,
  • strategia de plată în rate
  • strategia de plată cu avans.

Ce reprezintă stategia earlybird

Strategia earlybird presupune o ofertă de preț redusă, față de oferta de preț care începe în perioada de promoție propriu zisă a seminarului.

Strategia de preț earlybird poate fi însoțită de strategia de:

  • preț în rate
  • strategia de plată cu avans
  • plătește restul în rate
  • plătește tot restul în momentul în care începem efectiv seminarul/tabara

4 exemple posibile

  • Plătește acum 600 de euro până în data de x în loc de 1600 de euro
  • Plătește 600 de euro preț early bird în 3 rate.
  • Plătești avans 100 de euro și 500 de euro peste o lună.
  • Plătești avans 50 de euro și încă două rate  de doar 300 de euro.

Precum se observa avem mai multe strategii de preț.

4 Exemple cum poți pune în aplicare strategiile de preț, astfel încât să te asiguri, căci chiar vei încasa banii fără bătaie de cap:

Folosind Topcart vei putea defini următoarele tipuri de plăți:

  1. Poți realiza o plată recurentă automată lunară cu cardul pentru 600 de euro împărțită în 3 rate egale de 200 de euro. Clientul iti va plati:
    • prima rata de 200 euro
    • a doua rata de 200 euro
    • a treia rata de 200 euro
  2. Poți realiza o plată recurentă cu cardul automată cu avans 100 de euro și restul de plată 500 de euro, definind un cupon de reducere, de minus 400 de euro, la o rata de 500 euro. Cuponul reduce prima rată. Clientul iti va plati:
    • prima rata de 100 euro
    • a doua rata de 500 euro
  3. Poți defini și plăți recurente automate prin transfer bancar a căror factură fiscală se emite doar în momentul încasării ei.
  4. Poți defini o plată în 3 rate lunare de 250 euro, cu un cupon de reducere de 150 de euro pentru prima rată și restul de rate vor fi la 250 de euro. Deci clientul iti va plati:
    • prima rata 100 euro
    • a doua rata 250 euro
    • a treia rata 250 euro

O dată ce utilizatorul și-a introdus datele de facturare și tarifare, Topcart va prelua automat tot managementul acestui abonament, trimițând facturile și încasând plățile (automat pentru cele cu cardul).

Iată cât de ușor este să îți manageriezi campaniile de preț earlybird, sau plata în avans pentru workshop-urile, seminariile, taberele și trainingurile pe care le ții.

 

Tudor Mateescu este co-fondator TopCart.ro si are peste 10 ani experiență în Internet Marketing, fiind autorul a numeroase cărți și cursuri online care s-au vândut în peste 1257 de exemplare.

Leave a Comment